خبر فوری

شنبه / ۱۷ شهریور / ۱۴۰۳ Saturday / 7 September / 2024
×
ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد
سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد

مطابق آخرین تحقیق دانشگاه استنفورد که پیوست این یادداشت قرار میدهم، اگر افزایش جهانی ۱۴ درصدی  ظرفیت سه انرژی ( باد، آب و خورشید) WWS را که از سال ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳ رخ داد و در عین حال تمام بخش‌های انرژی را برق‌رسانی کردیم، حفظ کنیم، جهان برای همه مقاصد انرژی به ۱۰۰ درصد انرژی […]

آقای رئیس جمهور اجازه بدهید از وزیر آینده نفت و نیرو این امتحان گرفته شود.
  • کد نوشته: 3730
  • تیر ۲۳, ۱۴۰۳
  • 5 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    مطابق آخرین تحقیق دانشگاه استنفورد که پیوست این یادداشت قرار میدهم، اگر افزایش جهانی ۱۴ درصدی  ظرفیت سه انرژی ( باد، آب و خورشید) WWS را که از سال ۲۰۲۲ به ۲۰۲۳ رخ داد و در عین حال تمام بخش‌های انرژی را برق‌رسانی کردیم، حفظ کنیم، جهان برای همه مقاصد انرژی به ۱۰۰ درصد انرژی پاک در سال ۲۰۴۰-۲۰۴۱ به اهداف ۲۰۵۰ میرسد. ( یعنی حذف انرژی های فسیلی و محدود شدن آن تنها به چند درست خیلی محدود).

    بعنوان یک شهروند از شما میخواهم کاندید وزارت نفت و نیرو را مجبور به خواندن این گزارش صد صفحه ای و بسیار مهم آینده انرژی جهان بکنید( بعید است خوانده باشند و تا کنون در مورد آن فکر کرده باشند)  و پاسخ دهند که چگونه ایران را میخواهند در این گذار هدایت کنند.

    از آنجایی که خودم این تغییرات را با اعداد و ارقام میفهمم و میبینم در کشورم و در برنامه هفتم  توسعه، خبری از این با اهمیت ترین تغییر جهانی نیست، باور بفرمایید دیگر کارم از نگرانی گذشته و به ترس رسیدم.

    بخاطر ایران،  خودتان و آن دو شیر دل با خواندن این گزارش دانشگاه استنفورد، این مهم ترین  چیزی  است که باید انجام دهید. « تازه متوجه خواهید شد که برنامه هفتم برعکس مسیر انرژی جهان است، تازه میفهمید چرا برق ۱۵ استان قطع میشود و تازه میفهمید چرا وزارت انرژی میخواهیم.

    نوشته های مشابه
    پیش‌بینی واکنش بازار سرمایه به وزرای جدید
    قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافت و سهامداران در انتظار واکنش بازار به وزرای جدید هستند.

    پیش‌بینی واکنش بازار سرمایه به وزرای جدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *