خبر فوری

جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳ Friday / 18 October / 2024
×
تلاش های پی در پی نادر نوروزی
توییت مدیر مسئول لوتوس پرس

تلاش های پی در پی نادر نوروزی

-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی این معاونت برای تعامل گسترده با رسانه های استان به منظور ارتقاء احساس امنیت در جامعه خبر داد . به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “جلال پشوتن” در دیدار با دبیر خبرگزاری ایرنا کرمانشاه اظهار داشت: معاونت اجتماعی را می توان پل ارتباطی میان مجموعه انتظامی و دستگاه ها […]

آمادگی معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه برای تعامل با رسانه های استان کرمانشاه
  • کد نوشته: 3260
  • اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳
  • 24 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • -معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آمادگی این معاونت برای تعامل گسترده با رسانه های استان به منظور ارتقاء احساس امنیت در جامعه خبر داد .

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “جلال پشوتن” در دیدار با دبیر خبرگزاری ایرنا کرمانشاه اظهار داشت: معاونت اجتماعی را می توان پل ارتباطی میان مجموعه انتظامی و دستگاه ها و نهادهای برون سازمانی دانست .

    وی ادامه داد: معاونت اجتماعی علاوه بر اینکه عهده دار بسیاری از وظایف درون سازمانی است و به هماهنگی بسیاری از امور می پردازد در حوزه برون سازمانی هم وظایف گسترده ای را برعهده دارد و تلاش می کند بتواند همه آن ها را به نحو احسن انجام دهد .

    سرهنگ پشوتن تصریح کرد: یکی از وظایف برون سازمانی معاونت اجتماعی تعامل با نهادها، سازمان ها، گروه های مردم نهاد و اهالی رسانه است .

    معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: در همین راستا تعامل با اصحاب رسانه به دلیل اثرگذاری بالای خبرنگاران و نقش مهمی که برای تنویر افکار عمومی برعهده دارند همیشه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است .

    وی با بیان اینکه ایرنا یکی از رسانه های مهم و اثرگذار کشور و استان کرمانشاه می باشد، تصریح کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر همکاری و تعامل بسیار خوبی میان مجموعه معاونت اجتماعی و این رسانه برقرار بوده است و شاهد انتشار خبرهای متنوع انتظامی در این خبرگزاری بوده ایم .

    سرهنگ پشوتن همچنین خواستار افزایش اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی از سوی ایرنا و دیگر رسانه ها شد و گفت : این مرکز آمادگی ارائه هرگونه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان به اقشار مختلف مردم را دارد .

    استقبال خبرگزاری ایرنا از انتشار خبرهای امیدبخش فرزاد نویدی دبیر خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار از استقبال خبرگزاری ایرنا از انتشار خبرهای امیدبخش به منظور ارتقاء احساس آرامش در جامعه و میان شهروندان خبر داد .

    وی با بیان اینکه ایرنا آماده تعامل گسترده با همه دستگاه ها و نهادهاست، گفت: در این میان پلیس جایگاه ویژه ای دارد چرا که بخش اعظمی از امنیت فعلی جامعه با تلاش و مجاهدت ماموران جان برکف انتظامی حاصل شده است .

    نویدی در پایان و با بیان اینکه رسانه های کرمانشاه از جمله خبرگزاری ایرنا همواره تلاش کرده اند تا امید و آگاهی را به جامعه و شهروندان تزریق کنند ، گفت: امیدوارم مسئولان دستگاه ها نیز همانند مسئولان انتظامی ارتباط خود را با خبرنگاران افزایش داهند تا مردم شریف کرمانشاه بیش از بیش در جریان اقدامات و خدمات رسانی های انجام گرفته قرار گیرند .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *