خبر فوری

پنجشنبه / ۲۹ شهریور / ۱۴۰۳ Thursday / 19 September / 2024
×

حیات غرب: محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه از توافق اولیه برای اجرای طرح باغ مدرن ۶۵۰ هکتاری توسط هلدینگ سرمایه گذاری ماهان در قصرشیرین خبر داد وگفت :منطقه آزاد قصرشیرین با ۷۲۰۰ هکتار وسعت، یک بستر مناسب و استثنایی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است‌. وی با استقبال از سرمایه گذاری مجموعه خصوصی شرکت ماهان در […]

جناب استاندار لطفا در خصوص این واگذاری به موسسه مولی الموحدین بصورت شفاف به مردم توضیح دهید
  • کد نوشته: 1902
  • آبان ۱۰, ۱۴۰۲
  • 6 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • حیات غرب:

    محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه از توافق اولیه برای اجرای طرح باغ مدرن ۶۵۰ هکتاری توسط هلدینگ سرمایه گذاری ماهان در قصرشیرین خبر داد وگفت :منطقه آزاد قصرشیرین با ۷۲۰۰ هکتار وسعت، یک بستر مناسب و استثنایی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است‌.

    وی با استقبال از سرمایه گذاری مجموعه خصوصی شرکت ماهان در طرح باغ مدرن در منطقه قصرشیرین عنوان کرد: در فاز اول این طرح ۶۵۰ هکتار باغ مدرن اجرا خواهد شد .

    شرکت ماهان و موسسه خیریه مولی الموحدین در زمان آقای بازوند به دنبال استفاده از این رانت و برنامه بود . ولی مدیران سابق چون می دانستند آورده ای برای استان به همراه ندارد و تضمینی برای عملیاتی شدن کامل پروژه همچون طرحهای دیگر ، وجود ندارد ، از واگذاری منابع ملی به این شرکت خصوصی خود داری کردند .

    چرا آقای استاندار بصورت شفاف اعلام نمی کنند ، بر اساس کدام مراحل قانونی منابع ملی را به این شرکت خصوصی ومی خواهند واگذار کنند ؟ آیا رقابتی در کار بوده است ؟ این نوع واگذاری چه سودی برای مردم منطقه و استان به همراه دارد ؟ چرا به جای این نوع واگذاریها از این منابع طبیعی برای ایجاد ثروت و دارائی برای مردم محروم منطقه و فارغ التحصیلان استفاده نمی کنند ؟ چرا هیچ خبری از فر آیندی این واگذاری منتشر نشده است ؟

    طرح ۵۰۰۰ هکتاری بنیاد چه مشکلی را جز کار فصلی از مردم منطقه حل کرد؟آیا توانست جمعیت قصر شیرین اضافه کند ؟ آیا آن طرح توانست قدمی در راه توسعه آن شهرستان بردارد ؟

    در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز ۱۰ هزار هکتار به سازمان اتکا یا سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح که یک هلدینگ تحت مالکیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، واگذار کرده بودند .خیلی تلاش شد از آن واگذاری به یک شرکت خصوصی بدون ترک تشریفات جلو گیری شود . ولی متاسفانه وسوسه اشتغالزایی برای مسئولین باعث شد سودی از آن واگذاری نصیب مردم نشود .

    نوشته های مشابه
    پیش‌بینی واکنش بازار سرمایه به وزرای جدید
    قیمت تتر در معاملات شبانه کاهش یافت و سهامداران در انتظار واکنش بازار به وزرای جدید هستند.

    پیش‌بینی واکنش بازار سرمایه به وزرای جدید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *