خبر فوری

پنجشنبه / ۲۹ شهریور / ۱۴۰۳ Thursday / 19 September / 2024
×

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: مدیریت شهدای سرافراز در دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی باید باشد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نماز پرشکوه عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه با حضور پر شور مردم ولایت مدار به امامت آیت‌الله علماء امام جمعه کرمانشاه […]

دعوت از جوانان برای الگوگیری از مدیریت جهادی رزمندگان
  • کد نوشته: 827
  • خرداد ۶, ۱۴۰۲
  • 5 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: مدیریت شهدای سرافراز در دوران دفاع مقدس الگوی مناسبی برای مدیریت جهادی باید باشد.

    به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نماز پرشکوه عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه با حضور پر شور مردم ولایت مدار به امامت آیت‌الله علماء امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

    وی با تبریک آزاد سازی خرمشهر گفت :برای دفاع از کیان ایران اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری جان خود را فدا کرده اند.

    لذا ما باید همواره قدردان از خود گذشتگی های آنان باشیم. وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با الگو گرفتن از بزرگان دین توانستند افتخارات بزرگی را برای کشور بوجود آورند.

    آیت الله علما با دعوت از جوانان برای الگو گیری از مدیریت رزمندگان اظهار کرد: جوانان عزیز ما باید بدانند در دوران دفاع مقدس شهدای عزیز ما چگونه توانستند افتخارات بزرگی را در عرصه جهانی خلق کنند. لذا از جوانان دعوت می کنم مدیریت جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس را با جدیت مرور کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *