خبر فوری

دوشنبه / ۲۶ شهریور / ۱۴۰۳ Monday / 16 September / 2024
×
حامد نیکویی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات سال ۱۴۰۳ شهرستان را قرائت نمود و گفت: در سال ۱۴۰۳ جمعاً به همراه نیروهای طرح بیش از ۸۱ میلیارد تومان اعتباردر قالب اعتبارات استانی ، نفت و گاز و متوازن به شهرستان اختصاص یافته که در کمیته برنامه ریزی در بین حدود ۸۰ پروژه شهرستان توزیع می گردد .
سال ۱۴۰۳ بیش از ۸۱ میلیارد تومان اعتبار در قالب اعتبارات استانی به شهرستان اختصاص یافته که بین حدود ۸۰ پروژه توزیع می گردد .
  • کد نوشته: 3860
  • مرداد ۱۵, ۱۴۰۳
  • 15 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    فرماندار پاوه: پروژه های راه ، آب و اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۳ شهرستان پاوه بوده است.

    جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه در یکشنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ به ریاست علیرضا حیدری فرماندار شهرستان و با دبیری حامد نیکویی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با حضور مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار گردید .

    فرماندار شهرستان پاوه در ابتدای جلسه ضمن تشکر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همکارانشان در حوزه بودجه از جلسات متعدد با این سازمان جهت اختصاص اعتبارات سال ۱۴۰۳ و چگونگی توزیع اعتبارات در بین پروژه های شهرستان گفتند و افزودند : شاخص ها و شیوه نامه توزیع اعتبارات در قانون بودجه مشخص شده است لذا در جلسات متعدد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری کرمانشاه چگونگی توزیع اعتبار در بین شهرستان ها مشخص گردید .

    رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه در ادامه به اعتبارات سطح استان اشاره کردند و گفتند : جدا از اعتباراتی که امروز در این کمیته توزیع می گردد در سطح استان نیز اعتبارتی بابت پروژه های مستمر و نیز تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری و همچنین کمک های فنی و اعتباری توزیع می گردد که مدیران شهرستان موظفند با پیگیری های مستمر و در صورت نیاز با هماهنگی فرمانداری متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را از دستگاه استانی خود اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص ها توسعه های شهرستان بی افزایند.

    وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند و اولویت خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بگذارند .

    حیدری کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود : هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمند تر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.

    در ادامه حامد نیکویی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات سال ۱۴۰۳ شهرستان را قرائت نمود و گفت: در سال ۱۴۰۳ جمعاً به همراه نیروهای طرح بیش از ۸۱ میلیارد تومان اعتباردر قالب اعتبارات استانی ، نفت و گاز و متوازن به شهرستان اختصاص یافته که در کمیته برنامه ریزی در بین حدود ۸۰ پروژه شهرستان توزیع می گردد .

    دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه در ادامه پروژه های شهرستان را به ترتیب دستگاه اجرایی قرائت نمود و مدیران حاضر در جلسه پیرامون اعتبارات اختصاص یافته به بیان نکنه نظرات خود پرداختند که در نهایت اعتبارات و پروژه های مطروحه به تصویب کمیته برنامه ریزی شهرستان رسید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *