خبر فوری

شنبه / ۱۷ شهریور / ۱۴۰۳ Saturday / 7 September / 2024
×
ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد
سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ، متن کامل پیام بدین شرح است: معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا […]

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان #کرمانشاه در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم را تبریک گفت.
  • کد نوشته: 3314
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
  • 5 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم را تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ، متن کامل پیام بدین شرح است:

    معلمی هنر است، معلمی، مهری است که از روز ازل با گِل آدمی سرشته شده تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند.

    تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و استادان به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور در شکل دهی نظام علمی و فرهنگی جامعه نقشی ماندگار دارند .

    اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند اساتید، معلمان و مربیانی است که در ترویج دانش و بینش، همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

    رمز جاودانگی هر تمدنی را باید در میزان بسط آگاهی و علم در میان مردمان آن جامعه جستجو نمود و قضاوت در خصوص نقش‌آفرینی ممتاز انسان‌ها در هر عصر و زمان را با ارزیابی میزان رواج اندیشه و دانش در میان آنان سنجید.

    با چنین نگاهی به جامعه بشری،به مقام والای انسان‌هایی پی می‌بریم که عمر خود را صرف علم‌آموزی،آگاهی‌بخشی، معرفت‌شناسی و تلاش در جهت ارتقا سطح بینش و دیدگاه فردی و جمعی آحاد جامعه نموده‌اند.

    چنانکه آثار بجا مانده از تلاشهای بی وقفه بزرگ مردانی چون استاد شهید مرتضی مطهری (ره) بعنوان نماد عینی این تفکر ارزشمند در بارور نمودن گل های فرزانگی گلستان روح و اندیشه شاگردان او و روشنگری اقشار جامعه تا به ابد نمایان می باشد. دوازدهم اردیبهشت ماه فرصتی است مغتنم، تا یاد و خاطره  استاد فرزانه شهید” آیت الله مرتضی مطهری” معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

    اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز معلم را خدمت همه اساتید، معلمان و مربیان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور علی الخصوص مریبان محترم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و تبریکات خالصانه خود را نثار عموم معلمین سرافراز میهن اسلامی، مینمایم.

    با آرزوی توفیق الهی عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه

    اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *