خبر فوری

جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳ Friday / 18 October / 2024
×
تلاش های پی در پی نادر نوروزی
توییت مدیر مسئول لوتوس پرس

تلاش های پی در پی نادر نوروزی

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه : یکصدو سی و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری، حجت الاسلام وحید احمدی نماینده صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد. در این نشست موضوعاتی مانند بررسی وضعیت پارک بانوان، احداث فرهنگسرای عفاف و حجاب، برپایی غرفه های عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب و گزارش برنامه های مجموعه فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری، حجت الاسلام وحید احمدی نماینده صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد. در این نشست موضوعاتی مانند بررسی وضعیت پارک بانوان، احداث فرهنگسرای عفاف و حجاب، برپایی غرفه های عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب و گزارش برنامه های مجموعه فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نشست شورای فرهنگ عمومی استان برگزار گردید.
  • کد نوشته: 4492
  • منبع: مدیریت و برنامه ریزی استان
  • مهر ۲۳, ۱۴۰۳
  • 8 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمانشاه : یکصدو سی و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری، حجت الاسلام وحید احمدی نماینده صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.

    در این نشست موضوعاتی مانند بررسی وضعیت پارک بانوان، احداث فرهنگسرای عفاف و حجاب، برپایی غرفه های عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب و گزارش برنامه های مجموعه فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی در این حوزه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *