خبر فوری

پنجشنبه / ۲۹ شهریور / ۱۴۰۳ Thursday / 19 September / 2024
×

در این نشست که روز سه شنبه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی و با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو برگزار شد، علی شعبانی در سخنانی ضمن قدردانی از حضور اساتید دانشگاه در این در سخنرانی اظهار داشت: متاسفانه در استان کرمانشاه نوعی بیگانگی و بی‌تفاوتی […]

نشست معاون استاندار کرمانشاه با اساتید دانشگاه رازی با موضوع انتخابات

در این نشست که روز سه شنبه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه رازی و با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو برگزار شد، علی شعبانی در سخنانی ضمن قدردانی از حضور اساتید دانشگاه در این در سخنرانی اظهار داشت: متاسفانه در استان کرمانشاه نوعی بیگانگی و بی‌تفاوتی در برخی افراد نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی مشهود است و علت آن نیز ممکن است معلول کارکرد کارگزاران و سیاستمداران و همچنین حوزه‌های مختلف فرهنگی و… باشد.

وی تاکید کرد: دغدغه ما مشارکت نهادینه شده اجتماعی و سیاسی است و اینکه مردم عزیز ما در شئون مختلف اجتماعی و سیاسی نقش ایفا کنند.

شعبانی اظهار کرد: دغدغه ما این است که چگونه بتوانیم مردم استان کرمانشاه را به صورت نهادینه و فعال در حوزه انتخابات مشارکت دهیم و مردم را نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی حساس کنیم.

وی تاکید کرد ما باید از دانش و تخصص و توانمندی اساتید متخصص در حوزه علوم سیاسی، جامعه شناسی و حقوق بهره‌مند شویم. دراستان کرمانشاه متاسفانه بیشتر دغدغه‌ها به سمت زیرساخت‌های فیزیکی و سخت‌افزاری رفته است و به موضوع حکمرانی توجه کمتری می شود.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت اساتید دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی جامعه شناسی و حقوق و همچنین از دستاوردهای علمی و پژوهشی این عزیزان در اداره استان استفاده شود تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

در این نشست طرح این پرسش که «نخبگان دانشگاه چگونه می‌توانند میزان مشارکت مردم را در انتخابات ارتقا دهند؟» مورد بحث و محور گفتگو قرار گرفت.

همچنین اساتید حاضر در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوع انتخابات و مشارکت مردم پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *