خبر فوری

شنبه / ۱۷ شهریور / ۱۴۰۳ Saturday / 7 September / 2024
×
ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد
سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

ببینید/از اجرای سرشماری کشاورزی به مدیت یک ماه خبر داد

به قلم: حشمت الله سلطانی عمو یادگار خوابی یا بیدار عمو یادگار از طریق مشاور سیاسی خود اطلاع داد که سخنانش را در مصراته لیبی تحریف کرده اند. در بیانیه عمویادگار چنین آمده است:  به نام آن کسی که همیشه بیدار است و هیچ وقت خواب به چشمانش نمی آید و اما بعد آنان که […]

وزنه ی بی وزن

به قلم: حشمت الله سلطانی

عمو یادگار خوابی یا بیدار

عمو یادگار از طریق مشاور سیاسی خود اطلاع داد که سخنانش را در مصراته لیبی تحریف کرده اند.

در بیانیه عمویادگار چنین آمده است:

 به نام آن کسی که همیشه بیدار است و هیچ وقت خواب به چشمانش نمی آید و اما بعد آنان که تره خورد کرده اند و شکر تناول فرموده و آب در هاون کوبیده اند، بایستی بدانند که اولا من هیچ وقت به مصر نرفته ام و اصولاً میانه ی خوبی با مصری ها ندارم.

چرا؟ برای این که مصر السیسی و مرسی و مبارک و نا مبارک و همه را از یک دریچه می بیند؛ آن هم نفوذ و رسوخ در ارکان تولیداتِ تولید گران رانتی که میلیاردها، میلیارد به بانک جهانی یا همان صندوق بین الباندى پول بدهکارند؛ ثانیا مصر اصلاً چه ربطی به  انتخابات ما دارد که برای ما نفوذی ارسال می کند؟

بنگاه های لجن پراکنی گفته اند: بابا ! این بابا فارسی را با یک لهجه ی شیرین بین المفصلی حرف می زند،فقط ایرادش این است که فرستاده مصر است!

بله می بایستی عربی فصیح سخن می گفت؛ اما آن جایی که از وزنه و کفه و تراز و امثال این ها سخن به میان می آید، متاسفانه وی را که پرکاهی هم وزن ندارد؛ مثال می زنند و البته در محافل خصوصی خودشان می گویند؛ الحق والانصاف، جان امام زمان (عج) ، خدایی برای ما خیلی خوب هست، و خواهد بود، برای آن که هم هوایمان را دارد، هم زمین و زیر زمین مان را همیشه پر می کند، وقتی که ایشان بر مسند قدرت است ، ما هیچ واهمه ای از بیمه و مالیات و عوارض و بازپرداخت بدهی های نجومی و تعهد ارزی و دریافت مکرر وام های کلان و فروش ضایعات مان به عنوان بست کوالیدی نداریم.

همه می خوریم،همه می بریم، همه می رقصیم و همه به تولید و ملت مصرفى مان خدمت خالصانه می کنیم !

عمو یادگار در همین بیانیه افزوده است:

 آنها که گل لقد کرده اند و پیاز پوست گرفته اند و اشک تمساح ریخته اند و گفته اند این نفوذی کذایی از مصر نیامده، در سیاست خارجی دخالت نکرده کاری به سیاست داخلی ما هم نداشته و روابط ما را ایشان با مصر خراب نکرده، همه‌اش زیر سر اخوان المسلمین است، خیلی خیلی کوپن شکر فروخته اند، آن هم به کجا؟! به کوبا! ما با ضرس قاطع می گویم که بابا حرف های ما خزعبل و خرافه که نیست،هیچ، بسیار هم شطح و طامات است. این ها در کار خرید و فروش ومعامله ومبایعه اند و فصل خیارات را هم از بر شده اند، از ما گفتن بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *